Bestuur en beleid (B): Transparante, efficiƫnte en klantgerichte dienstverlening
B1 Gedreven organisatie voor kwalitatieve dienstverlening
Terug naar navigatie - - B1 Gedreven organisatie voor kwalitatieve dienstverleningWe zijn als lokaal bestuur een voorbeeld naar onze burgers en medewerkers als goede dienstverlener, door goed werkgeverschap, door transparante interne en externe communicatie, doordacht financieel beheer en sterke samenwerkingen.
Actieplan
Terug naar navigatie - B1 Gedreven organisatie voor kwalitatieve dienstverlening - ActieplanB1.1 Optimalisatie van dienstverlening en digitalisering
Terug naar navigatie - B1 Gedreven organisatie voor kwalitatieve dienstverlening - Actieplan - B1.1 Optimalisatie van dienstverlening en digitaliseringWe transformeren onze gemeentelijke dienstverlening naar een geïntegreerde, toegankelijke en toekomstgerichte ervaring voor iedere burger, met een evenwicht tussen fysieke en digitale bereikbaarheid. Hiervoor, optimaliseren we processen, versterken we interne en externe samenwerkingsverbanden en zetten we efficiënt en bewust technologie in.
B1.2 Interne organisatie met oog op toekomstige beleidsvoering
Terug naar navigatie - B1 Gedreven organisatie voor kwalitatieve dienstverlening - Actieplan - B1.2 Interne organisatie met oog op toekomstige beleidsvoeringWe bouwen verder aan een transparante, verbindende en toekomstgerichte interne organisatie, waarin de financiële dienst een ondersteunende en strategische rol opneemt binnen een doordacht financieel beheer.
B1.3 Digitaal informatiebeheer en wendbare dienstverlening
Terug naar navigatie - B1 Gedreven organisatie voor kwalitatieve dienstverlening - Actieplan - B1.3 Digitaal informatiebeheer en wendbare dienstverleningWe bouwen aan een toekomstgerichte en veerkrachtige organisatie door het versterken van informatiebeheer, archiefwerking en digitale toegankelijkheid, met aandacht voor continuïteit van dienstverlening en transparantie naar burgers en raadsleden.